lørdag den 24. august 2019

August bryllupstræ

Så blev det d. 24 august og jeg kan derfor fremvise et bryllupstræ, som en af mine veninder har bestilt af mig. Jeg elsker simpelthen at lave disse træer med alle grenenes forgreninger, der nærmst kan deles i en uendelighed. Hvis det første gang du læser med min blog, så er et bryllupstræ en form for gæstebog, hvor hver deltager skal sætte deres fingeraftryk på træet og skrive deres navn under.


Stort tillykke med Bryllupsdagen til Mikkel og Cecilie. Kender jeg dem ret, så har de en brav af fest med fuld gas, live musik og masser af underholdning.

Er man interesseret i at bestille et bryllupstræ af mig koster det 400 kr. og 60 kr. i forsendelse med GLS. Det hele bliver tegnet i hånden. Jeg kan kontaktes på mailen aliceschmidt7@gmail.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...