søndag den 1. januar 2017

Nyt år og ny hobby

Sikke et begivenhedsrigt 2016 jeg har haft i mit liv. Det afspejler sig ikke med det vildeste aktivitet på bloggen. Men sådan er det når man har haft et aktivt og måske lidt for hektisk år.


Nu er det 2017 og jeg håber alle er kommet godt ind i det nye år. Jeg startede året med at give en gave til en veninde på hendes fødselsdag 1. januar. Jeg har begået et akvarel billede med en rund stjernehimmel og min venindes stjernebillede. Det er simpelthen bare en nye fascinerende hobby, som jeg kommer til at dyrke meget mere i 2017. Jeg har nemlig fået et sæt Ecoline farvesæt af min mand i julegave.

Jeg har bare verdens bedste mand. For da jeg bare lige skulle afprøve sættet, så var det som om alt omkring mig lige forsvand en stund og jeg var total opslugt. Så min mand jonglede mellem madlavning med ældstedatteren og underholdning af yngste datteren på aktivitetstæppet. Jeg havde ikke lige tid til at være mor eller kone. Jeg siger tusind tak for det min elskede mand.


Jeg vil gerne sige tak til alle mine læsere som har fulgt mig på bloggen 2016 og som har kommenteret og stillet spørgsmål. Bliv endeig ved med det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...