fredag den 6. januar 2017

Hjemmelavet gaver til pakkeleg

Foruden juleaften er et af de meget store begivenheder i min familie årets julefrokost, hvor vi skal medbringe en eller flere pakker til pakkespillet. Men det skal ikke være noget købt. Vi skal nemlig komme med en hjemmelavet gave. Her er et udplug af det jeg, min mand og mine børn bidrog med.

 Min ældste datter tegnede på en porcelæns vase, som er købt i genbrugsforretning. Den lille opbevarings krukke har jeg tegnet på

Søde små huse med glimmer rundt om vinduerne. De ser super søde ud på juletræet. Jeg nåede ikke at lave nogle til mig selv. Men det håber jeg når til julen 2017.

Jeg bliver også nødt til at prale lidt på min mands vegne. For han har lavet denne fede fem kants skulptur/pynte genstand. Faktisk lavede han to. Denne og en større en, som egner sig perfekt som lampeskærm. Jeg er meget imponeret over hvordan han har lavet dem.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...