fredag den 18. januar 2013

Give away

Dette er mit nr. 400 indlæg og det skal da fejres. Derfor udlodder jeg en give away med disse skønne øreringe. De er lavet af sterling sølv og er med fine sarte rosa farvet facetslebet glasgerle.
Jeg vil samtidig benytte lejligheden til at sige tak til alle min læsere og takker for alle jeres kommentarer gennem min blogtid. I er bare så søde.


Du deltager blot ved at skrive en kommentar til dette indlæg og jeg trækker en vinder søndag d. 3. februar.

Husk i øvrigt at det er i morgen, at Andreas (min tidligere chef) og jeg holder Afslutningsreception i Ringkøbing fra 11 til 14. Alle er velkommen.

46 kommentarer:

  1. Tillykke med alle læserne, jeg nder også at være med.
    Sikke et flot par øreringe, de ville være fine i mine øre :)

    SvarSlet
  2. Fantastiske øreringe, jeg er naturligvis med :o)
    Håber i får en god dag i morgen med mange besøgende :o)

    SvarSlet
  3. Uh Alice, jeg springer på muligheden for at vinde nye smukke øreringe :)

    Jeg håber at du får en dejlig dag imorgen!

    Kram herfra
    Maria Winkel Lorenzen

    SvarSlet
  4. Ihhh hvor er de fine!
    Jeg deltager :)

    SvarSlet
  5. De er da bare så helt utroligt søde - og lyserød er lige min farve. Jeg deltager meget gerne i din flotte give-away:-) KH Marianne

    SvarSlet
  6. smukke øreringe - er helt sikkert med :)


    Kig også gerne forbi min give away hvor du kan vinde en krea pakke:

    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/01/give-away-7.html

    SvarSlet
  7. Smukke øreringe og jeg er med endnu engang. Du er også meget velkommen til at deltage i min give away på min blog, hvis du har lyst:-)

    SvarSlet
  8. Nej hvor er de fine, mange tak for en god blog

    SvarSlet
  9. Nej hvor er de fine, mange tak for en god blog

    SvarSlet
  10. I would like to join if possible . intl. participant
    new follower with gfc and blovin
    va
    thanks

    SvarSlet
  11. Nøørrjjh hvor er de smukke!
    Jeg har lige fundet din flotte blog og er så glad for, at jeg fandt den!
    Er selv en stor fan af guldsmedshåndværk, og har selv gået til guldsmedskursus i ca. 4 år nu, på den lokale ungdomsskole, og kan ikke få nok af det! :-)

    Jeg glæder mig til at læse videre på din blog!

    Vi ses!
    Aysha @ www.thecreativemuslimah.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Så fine! Jeg er med :)

    Mvh. Line - linebach@stigdamen.dk

    SvarSlet
  13. Så fine! Jeg er med :)

    Mvh. Line - linebach@stigdamen.dk

    SvarSlet
  14. Katrine Gunnersen18. januar 2013 kl. 21.22

    Det er virkelig fine. Deler lige på facebook.
    Mvh
    Katrine Gunnersen, Trinsling@forum.dk

    SvarSlet
  15. Ihh, hvor dejlig at se så mange deltage :-)
    Ja spred endelig budskabet :-)

    SvarSlet
  16. Hvilke fine øreringe og dejlig blog.
    Hilsen Gitte
    gbang@ofir.dk

    SvarSlet
  17. Hvor er de smukke, jeg vil gerne være med:-)
    Hilsen Karen, kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  18. Så fine de er...jeg krydser fingre og sender en masse gode vibes din vej ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ups...du får lige mailen peekaboo.dk@gmail.com

      Slet
  19. Orv, hvor er de smukke!

    jytte777@sol.dk

    SvarSlet
  20. Hvor er de fine :)

    Sara R
    sara8071@gmail.com

    SvarSlet
  21. Hvor er de skønne! :)

    tenna_schaltz@yahoo.dk

    SvarSlet
  22. Hvor er de smukke;)
    lige som alt andet der kommer fra din hånd:)
    Tak for mulighede.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  23. Meget smukke øreringe, du der har lavet. De ville lyse op i en mørk tid :o)

    SvarSlet
  24. Nej hvor er de flotte, dem vil jeg gerne lige være med til at prøve at vinde.. :)
    Kinaella@gmail.com

    SvarSlet
  25. Åh, det er lige noget for min datter, hun har lige fået en lille pige, og fortjener lidt selvforkælelse :)
    marianneestaffensenhotmail.dk

    SvarSlet
  26. Tillykke med de 400 indlæg, det lyder helt vildt!!!!!
    Jeg smider lige et lod i bunken om de smukke øreringe :)
    Danielast87hotmail.com

    SvarSlet
  27. Wauuw de er flotte. Deltager gerne. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  28. Wauw siger jeg bare!!

    Vil rigtig gerne deltage :)

    Hilsen Mette M
    Mail: mmeo5@hotmail.com

    SvarSlet
  29. Jeg deltager :o) Håber receptionen var dog :o)

    SvarSlet
  30. Tillyke med det 400. indlæg, det SKAL da fejres!
    Hvor de fine, øreringene, dem ville jeg gerne gå med :o)
    Det er jo nogle flotte smykker du laver, både rå og sarte og romantiske, jeg ville i hvert til fald ikke glemme at reklamere for dig!
    Venligst Vibeke
    vibekehartmann@gmail.com

    SvarSlet
  31. Wauw hvor er de fine. Jeg vil meget gerne være med.
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  32. Siger ligesom de andre: hvor er de fine :-)
    Hilsen
    gbang@ofir.dk

    SvarSlet
  33. Hejsa Alice :o)

    De er super flotte, dem vil jeg elske at eje :o)

    Stort tillykke med uddannelsen :o)

    Tillykke med blog indlæg nr. 400 :o)

    Tanker Kamilla Sarossy

    SvarSlet
  34. Hej Alice.

    Tillykke med de mange indlæg og sikke dog nogle flotte øreringe. Dem kunne jeg godt tænke mig at vinde :)

    Vh Michelle.

    SvarSlet
  35. i'm in

    Kirsti_mt@hotmail.dk
    Kig forbi min giveaway og del gerne din egen giveaway i facebook gruppen
    danske giveaways her

    SvarSlet
  36. Hvor er de bare fine, håber jeg er heldig
    Hilsen Heidi

    Kig gerne forbi min blog Egholmvej 16
    www.ehv16.dk
    heidi@ehv16.dk

    SvarSlet
  37. Til lykke med uddannelsen til guldsmed! Min onkel er guldsmed - jeg kom som lille meget i hans værksted. Jeg ELSKEDE lugten og lyden, når han sleb rav.
    De øreringe ville pynte i MINE ører, så jeg håber da inderligt jeg kunne være den heldige vinder!
    Mvh Joan

    SvarSlet
  38. Jeg vil også gerne være med. Det er meget smukke ørenringe du udlodder :-)

    SvarSlet
  39. Hvor er du dygtig. Jeg vil meget gerne være med:)
    Og tillykke med de 400+!

    (kattemilla@hotmail.com)

    SvarSlet
  40. Tak skal I have alle sammen.
    Hvor bliver det spændende at se hvem der vinde øreringene :-)

    SvarSlet
  41. Hvor er de bare smukke, feminine og delikate. De er lige noget, som jeg ville være så utroligt glad for at vinde.

    Katrine
    Mycowpillow@gmail.com
    Snomme.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...