torsdag den 6. september 2012

Æblemanchetknappens enkelt dele

Jeg er i fuld gang med mine øvelser til svendeprøven. Denne øvelse er en manchetknap, som jeg skal lave på 2 ½ dag. Jeg har tidligere lavet en magen til, men da tog det mig 5 dage at lave en. Så jeg vil øve mig i at arbejde hurtigere samt arbejde mere præcist hurtigt.


Ind til videre har jeg brugt 7 timer og dvs. at jeg har 11 timer tilbage til at lave resten. Puha, jeg har da vist lidt travlt. Alle stave skal loddes sammen og files i forløb. De skal loddes på en centertråd, som er tyk i toppen. Jeg skal have lavet et rør (sølvpladen til venstre), der skal bruges til hængsel funktion mellem toppynten på manchetknappen og bundknappen. Nå ja, så skal det hele selvfølgelig også bare lige poleres!! Det bliver godt nok en travl weekend.

3 kommentarer:

  1. Hvor når skal du til svendeprøve ??

    Mona

    SvarSlet
  2. Det skal jeg sidst i oktober til midt eller sidst november.

    SvarSlet
  3. Det er godt nok også en svær opgave!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...