tirsdag den 11. september 2012

Æblemanchetknappen er endnu ikke færdig

Ja, jeg ved. Den er endnu ikke færdig!! Jeg fik desvære ikke arbejdet så meget på æblemanchetknappen her i weekenden, som jeg ellers havde planlagt. Jeg glemte centertråden på arbejdet, så kunne jeg ikke komme så langt.

Men her til aften er jeg i gang med at lodde hver stav på centertråden. Hver stav lodder jeg fast af flere omgange. Jeg skal lodde 5 stave på en centertråd. For nogenlunde at få hver tråd til at have samme afstand og lige over for hinanden, har jeg tegnet op på loddepladen. Jeg har banket centertråden i centrum og en efter en limer jeg først hver stav på forneden (ikke for oven, for da skal jeg lodde). Derefter tilfører jeg gibs, for at stabiliserer mens jeg lodder stavene på øverst. Har jeg loddet de øverste, vender jeg det om. Stabiliserer med gibs og lodder.


Jeg håber jeg kan blive færdig i løbet af ugen, så jeg kan komme videre med andre øvelser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...