søndag den 21. februar 2010

Øreringe til fordel for Haiti

Min chef Andreas Exner holder en smykke auktion fredag d. 26 februar på sit værksted i Ringkøbing, hvor man kan donere sine egne smykker. For der ligger med sikkerhed mange smykker hjemme i vores gemmer som vi næsten aldrig bruger. Nu kan de gøre noget godt. Andreas Exner tager i mod folks smykker, hvor han så gør dem pæne og lækre igen. Andreas Exner har også selv lavet et smykke som man kan byde på. Alle de penge som bliver samlet ind, går så til Haiti som stadig har brug for en masse hjælp.
Jeg vil også være med og vil derfor donere disse øreringe, som jeg aldrig selv har brugt. De har bare været hengemt i en lille kasse og været til ingen verdens nytte. De er som mange andre af mine smykker lavet mens jeg gik på grundforløbet på guldsmeduddannelsen. De er lavet af sølv og det udsavede mønster er af kobber. Kobber har det med at blive hurtigt mørkt og kedeligt at se på og derfor har jeg prøvet at spraylakere disse øreringe og derfor har de sådan en lidt prikket overflade.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...