torsdag den 18. februar 2010

Emaljerede fugleøreringe

Jeg blev lidt længere på arbejde i dag og lavede disse øreringe. De er lavet af sølv og transparent emalje. Disse øreringe blev dog ikke helt som jeg havde dem i hovedet, men de er da ganske udmærket. Det er så spændende at arbejde med emalje og skal helt klart have købt ind til det ved lejlighed, for jeg har så mange ideer, som jeg glæder mig til at lege med.

To day I made thise enemal earings. It is very exciting to work with enemal jewelry, with all the beautiful colours and all the posibilities with it and I have so many ideas that I'm looking forward to try.

4 kommentarer:

  1. Hej.
    Fandt din side ved et tilfælde. Hvor er det nogle fine smykker du laver, de sidste med emalje er bare fine.
    Jeg laver selv lidt sølvsmykker, og er så absolut ikke "udlært" i det.
    Håber det er i orden at jeg "snuser" lidt på din side.
    Vh.
    J.M

    SvarSlet
  2. Hej Jonna

    Tak for det. Du er velkommen til at snuse alt det du vil. Det er vel derfor man blogger, for at andre kan se hvad man laver.
    Viser du dine smykker på nettet eller blogland?

    H. Alice

    SvarSlet
  3. Hej.
    Nej det eneste sted jeg har vist nogle er på facebook.
    Vh.
    J.M

    SvarSlet
  4. Hej Alice
    Super fine emaljeting.
    hilsen eva

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...