søndag den 29. marts 2020

Ny blog

I forrige indlæg offentliggjorde jeg min nye hjemmeside. Da jeg nu har den, har jeg valgt at fortsætte med at blogge via min hjemmeside. Det vil sige, at fremover vil jeg ikke opdatere denne blog. Jeg sletter den ikke, for der er rigtig meget godt indhold som stadig kan komme jer til gavn. Jeg elsker at vise hvad jeg laver og vise procesbilleder af mine smykker. Min nye blog vil kun handle om mine smykker og workshops og ikke om mine andre kreative sysler. Jeg vil sige mange tak til alle jer som har og stadig følger mig. Jeg er utrolig glad for, at det jeg har lavet glæder andre mennesker.

I er velkommen til at fortsætte med at følge mig via min nye blog

I kan også følge mig via Facebook og Instagram. Jeg vil i løbet af april måned have en giveaway via mine sociale medier. Følg derfor med hvis I vil være med til at vinde et smykke.

Tak for nu og på gensyn hos Guldsmed Alice

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...