fredag den 16. juni 2017

Juni bryllupstræ

Som jeg lovede tidligere på ugen, kommer her et billede af et bryllupstræ jeg lavede til mine venners bryllup vi var til i lørdags. Et bryllupstræ fungerer som en alternativ gæstebog. Alle gæsterne sætter deres fingertryk og skriver deres navn under.

Dette brudepar havde i deres invitationer, bordkort, menukort m.m. et gennemgående tema, som var deres fingertryk der dannede et rødt hjerte. Derfor tænkte jeg, at deres fingeraftryk selvfølgelig skulle være røde og danne et hjerte på deres brylluptræ. Alle gæsterne synes det var en fin ide, så de fleste gjorde det samme i de grønlige farver. Det kunne ikke være mere perfekt.


1 kommentar:

  1. Hej Alice

    Jeg har sendt dig en besked på Facebook men skriver lige her også, så jeg er sikker på, at min besked når frem :) Jeg skal til bryllup d. 16. september og synes det kunne være så fint med et træ, hvor gæsterne kan sætte deres fingeraftryk - og dine bryllupstræer er bare så flotte. Jeg vil derfor høre dig, om du laver træerne på bestilling, og hvad det i så fald vil koste? Er ret vild med ovenstående, hvor parrets forbogstaver er "ridset" ind i træstammen. Håber meget at høre fra dig - på forhånd tak 🙂

    Mvh. Anna

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...