fredag den 19. august 2016

Kreativ hygge i barslen

Så kom lillesøster til verdenen i starten af august og vi er ved at finde en ny rytme i vores hverdag. Det er selvfølgelig lidt hård når man ikke lige får sovet så meget. Men på trods af det, har jeg ind imellem alligevel lidt tid til at være kreativ. I øjeblikket arbejder jeg på storesøster Sofies scrapbog. Den gang hun blev født nåede jeg kun at lave en side, men her inden jeg fødte lillesøster nåede jeg at lave én side mere og efter fødslen endnu en side.




Foruden at nyde vores nye lille verdensborger, nyder jeg også at have tid til at være kreativ. Det er altså bare med til at give mere energi og en følelese af at det hele ikke kun går op i amme, sove og selv lige få lidt mad.

Hvad giver dig energi?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...