tirsdag den 18. august 2015

Bryllupstræ

Den 1. august viste jeg nedenstående skønne vielsesringe her på bloggen. Vi var med til brylluppet og det var simpelthen en fantastisk dag. Til deres bryllup lavede jeg også et bryllupstræ til dem, hvor alle gæster skulle sætte deres fingeraftryk og skrive deres navne ved. Det fungerer som en gæstebog og det er blevet super godt med de forskellige grønne nuancer. Jeg har lavet dette bryllupstræ lidt anderledes end nogle af de andre træer jeg har lavet. Dette er sort silhouette, hvor de andre er tegnet med farveblyanter.


4 kommentarer:

  1. Laver du disse træer på bestilling? Og hvis ja, hvor meget koster det?
    Mvh. Marie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa Marie
      Ja, jeg laver også træerne på bestilling. Det koster omkring 400 kr.

      Slet
  2. Hej Alice
    Laver du stadig disse træ? Hvis ja, hvor stort kan du lave et? (Skal til et bryllup med 85-90 gæster)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan du ydermere lave et mere specielt træ efter ønske- kan sende idé pr. Mail.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...