mandag den 20. oktober 2014

Flettede jule ugler

Ja, jeg er i fuld gang med juleforberedelser. I sidste uge viste jeg resultatet af origami diamanter jeg har lavet til juletræet. I denne uge vil jeg vise nogle skønne og noget komplicerede flettede jule ugler. Jeg startede sidste jul, men jeg nåede ikke at blive færdig. Nu er de så endelig færdige.


Opskriften til denne ugle har jeg fra bogen Jule-Fugle-Flet, men kan ikke lige huske om det var nummer 2 eller 3. Jeg har iøvrigt brugt gavepapir.

3 kommentarer:

  1. De er skønne. Dem tror jeg, at jeg skal flette i år. Jeg har lånt begge bøger på biblioteket og kan afsløre, at skabelonen er i nr. 3

    SvarSlet
    Svar
    1. God fornøjelse med dem. Det tog mig evigheder at gennemskue hvordan de skulle laves. Men du er jo garvet, så det finder du nok hurtigt ud af :-)

      Slet
  2. Smuk! Jeg elsker alt relateret til jul. Der er altid meget af den slags pynt i mit hus, og vi går endda i uldne julesokker.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...