søndag den 7. september 2014

Sofies scrapbog

På sådan en lidt kedelig søndag, kom det lige over mig. Jeg skal da i gang med en scrapbog til min datter Sofie. Mens hun leger på gulvet med weekendens reklamer, leger jeg også på gulvet med min papirsamling og er startet på første side i scrapbogen. Det er et held, at hun ikke kan kravle endnu, ellers havde jeg vist ikke mit papir for mig selv. Gad vide hvor længe jeg kan det endnu... Jeg må hellere skynde mig inden hun kravler over og vil rive og spise mit papir og karton.



Hvornår lærte jeres børn at kravle?

1 kommentar:

  1. Ih ha- ja når de kravler så kan ingenting være i fred- de skal jo undersøge alt :-) og lidt sjovt- nu sidder jeg og har næsten glemt hvornår de kravlede- det var meget vigtigt for 5-7 år siden for mig- og er allerede gået i glemmebogen- men Pernille er født i marts og kravlede i slutningen af oktober mener jeg..så hun var nok 8 mdr.. og kravlede i 6 mdr- så der var god krydsmotoriktræning... Josefine var vist 9 mdr og kravlede i kortere tid... :-) god arbejdslyst når du starter på job- jeg forstår ikke at din orlov allerede er ovre :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...