søndag den 30. maj 2010

Bryllupsmanchetknapper

Endelig blev jeg færdig med manchetknapperne min dejlige kæreste skal have på til vores bryllup. Det har taget mig nogle timer efter arbejdet at lave i løbet af ugen, men nu er de endelig færdige. De er bare blevet så flotte og jeg er meget tilfreds med dem.
De er lavet i oxyderet sterling.


Her er lidt proces billeder. Først hvor jeg har fået ridset nogle af delene op og limet bær/blomstermotivet på, boret huller og begyndt at save hullerne i bærrene/blomsterne.
Billedet nedenunder viser alle dele, der er blevet savet ud og klar til at blive loddet sammen. Glemte at tage billeder da jeg gik i gang med at lodde. Jeg blev så ivrig og ville bare gerne se den færdig. Det sværeste var at lave de mindste dimser og få dem loddet rigtigt på.

3 kommentarer:

  1. Hvor er de blevet fine, et fint stykke arbejde. Ved ikke hvornår brylluppet skal holdes, men når dagen kommer skal I have tillykke med ønsket om en god dag og i fremtiden.

    SvarSlet
  2. De er bare rigtigt flot lavet Alice. Hilsen din nevø :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...