onsdag den 14. april 2010

Hjemmegjorte sofaborde

Det er længe siden jeg har blogget, og grunden er at jeg har arbejdet på et spændende sofabordprojekt. Jeg fik min far til at lave to små sofaborde efter min tegning og jeg har så selv spartlet, malet og tapeseret den ene bordplade.

Sofabordene startede med at se sådan ud:


og det næsten færdige resultat ser sådan ud:


Jeg er ikke helt færdig, for jeg mangler at lakere det tapeserede bordplade. Men jeg kunne simpelthen ikke vente med at vise det frem :-)

Grunden til at billedet er taget udenfor, er at vi er ved at flytte og det hele er flyttekasser og rod. Der vil også kommer et nyt billede på et tidspunkt, når vi er flyttet ind i den nye lejlighed.
Jeg har flere bolig projekter kørende. Jeg vil f.eks. lave et mosaikbord og noget vægdekoration til vores nye lejlighed. Derudover planlægger min kæreste og jeg vores bryllup og det tager også en del tid. Hertil har jeg også lavet en masse kreative projekter, som f.eks. vores invitationer. Dem skal I nok få at se.
Ihh, der sker så meget spændende for tiden.

3 kommentarer:

  1. Hvor er de blevet flotte dine borde - far kan da godt sætte en lille produktion i gang ;0)

    Dejlig dag til dig, KH Karen Marie

    SvarSlet
  2. Det er nogle rigtigt fine borde. Super idé. Hilsen Dorte

    SvarSlet
  3. Virkelig fine sofaborde. Hvis man ikke er handy selv, så må man gerne besøge Vendelbo Design, hvor vi har Dekor til hjemmet.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...