torsdag den 30. april 2009

Circle cutter og rundt kort

Til min fødselsdag fik jeg en circle cutter. Den skulle jeg bare lege med selvom jeg har travlt med eksamen.
Her er først et billede af den. Den er købt i Panduro. Den skærer faktisk godt, selvom den ser noget primitiv og plastikfantastisk ud. (beklager det dårlige billede)

Der er en af vores venner som har fødselsdag på lørdag og tænkte at min leg og udforskning med min nye circle cutter skulle være et fødselsdagskort til ham. Han sejler meget og er så vidt jeg husker vild med kaffe :-)
De fine små udklip er Karen Marie klip, købt i Papirsmuseets by i Gråsten. Men man kan også købe dem hos Panduro. Jeg er faktisk blevet godt tilfreds med kortet.

2 kommentarer:

  1. Hej Alice
    Tak for det fine konfirmationskort til Lars-Bo, som jo nu er udødeliggjort i cyberspace.
    Jeg håber, at alt falder i hak med guldsmeden.
    KH
    Susanne

    SvarSlet
  2. Tak for det Susanne og tak for sidst
    Det går stille fremad med min læreplads

    h. Alice

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...